NLFR

Vakblad over installatietechniek, hvac, sanitair en elektriciteit
Het Brio-label: écht vakmanschap en een onvergetelijke klantervaring
Het Brio-kwaliteitslabel wordt toegekend aan interieurspecialisten en leveranciers die aan meerdere kwaliteitseisen voldoen.

Het Brio-label: écht vakmanschap en een onvergetelijke klantervaring

Toegevoegde waarde is de beste korting

Brio groeide de laatste jaren uit tot een krachtige retailgroep. Het doel van het bedrijf uit Herentals is om zelfstandige ondernemers in keukens en badkamers samen te brengen in één sterke aankoopgroep. Want door krachten te bundelen, wordt aan de eindklant meerwaarde aangeboden op elk niveau. De drijvende kracht van Brio ligt in eerlijk vakmanschap. Daarom biedt Brio onder andere opleidingen en trainingen aan rond keuken- en badkamerbeleving waarmee de zelfstandige ondernemer zijn of haar vakkennis kan vergroten. Bovendien lanceerden ze recent hun kwaliteitslabel voor de interieurbouwer: het ‘Brio Label’, waarmee een ondernemer zich nu nóg verder kan differentiëren …

Brio Group lanceerde recent hun kwaliteitslabel voor de interieurbouwer: het ‘Brio Label’, waarmee een ondernemer zich nu nóg verder kan differentiëren.

Particulieren leggen de lat steeds hoger. Ze gaan op zoek naar de perfecte match met een interieurbouwer die beter op de hoogte zou moeten zijn van trends en technologieën dan zijzelf. Verwachtingen inlossen en zelfs overtreffen, wordt dan ook het nieuwe normaal. Het ultieme doel? Een ‘delighted customer’. Om dit te bereiken moet elke schakel binnen de volledige customer journey hieraan voldoen, van het eerste contact tot een vlekkeloze na-service. Dit geldt eveneens van fabrikant tot eindconsument (voorraad, levertermijnen, waarborg, …). Door hierin élke stap af te vinken is iedereen winnaar.

De toekomst is zonder enige twijfel aan de interieurspecialist die met de hulp van Brio Group het totaalplaatje kan bieden.

Krachten bundelen

Peter Vanthienen, Formule Manager Brio Group: “Dit succes kan je alleen behalen met de juiste partners, met een sterk netwerk als basis. Door deze krachten te bundelen, bied je elkaar een meerwaarde op elk niveau. Daarom spreken we bij Brio niet van leden, maar van partners. Zo creëren wij een diepgaand engagement tussen de zelfstandige onderneming, de leverancier én de consument. Hiermee nemen we graag onze rol op door onze partners zich te laten focussen op hun corebusiness. Wij bieden toegevoegde waarde waar het kan en/of waar het nodig is: aankoopvoordeel, opleidingen, coaching, marketing, groepsaankopen, … noem maar op.”

Het ultieme doel? Een ‘delighted customer’! Om dit te bereiken moet elke schakel binnen de volledige customer journey hieraan voldoen, van het eerste contact tot een vlekkeloze na-service.

Lancering Brio-kwaliteitslabel

Peter Vanthienen: “Daarom lanceren we ons Brio-kwaliteitslabel. We kennen dat enkel toe aan interieurspecialisten en leveranciers die aan meerdere kwaliteitseisen voldoen. Denk hierbij onder andere aan een goede service, waarborg, kwaliteit, productkennis én voorraad. Bij deze kwaliteitsgarantie horen dan ook de betere elektro- en sanitaire toestellen en materialen, die we via Brio exclusief kunnen aanbieden. Als kers op de taart gaat Brio altijd op zoek naar vernieuwende producten en oplossingen – binnen en buiten onze landsgrenzen – die we dan als groep sneller én met meer daadkracht kunnen aanbieden.”

‘Brio Label’ – hét kwaliteitslabel voor echt vakmanschap en een onvergetelijke klantervaring.

Kennis verkoopt

Een grotere kennis zorgt voor een waardevol product bij een ‘delighted customer’, maar ook voor een tevreden leverancier en vakman. Want kennis verkoopt. En bij Brio weten ze als geen ander die toegevoegde waarde bij hun partners een flinke boost te geven. “De toekomst is zonder enige twijfel aan de interieurspecialist die met de hulp van Brio Group het totaalplaatje – communicatie, expertise, opvolging, plaatsing, oplevering én nazorg – kan bieden”, besluit Peter Vanthienen.  

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details