NLFR

Vakblad over installatietechniek, hvac, sanitair en elektriciteit
Lecot is eerste Renson Service Partner
(vlnr: Paul Renson en Rik Lecot beklinken het eerste Renson Service Partnership)

Lecot is eerste Renson Service Partner

Bij Lecot staat service en ontzorging van klanten sinds jaar en dag voorop. Ook als Renson-verdeler zet het team in op een sterke na-service, die steeds verder wordt uitgebreid. Dat voortdurend streven naar een betere dienstverlening voor installateur en eindklant wordt bekroond met het Renson Service Partner-label. Daarmee is Lecot de eerste officiële Renson Service Partner.

Lecot is al enkele jaren premium verdeler van Renson. Maar daar stopt het niet. Naast een eigen plaatsingsdienst, stond Lecot ook al in voor vakkundig onderhoud van onder meer de Panovista Max. “Deze extra diensten werden erg positief onthaald bij onze klanten. Reden genoeg om de ondersteuning op na-service en onderhoud uit te breiden, tot alle types verticale doekzonwering van Renson”, zegt Bernd Roos, afdelingsverantwoordelijke bij Lecot.

Partnership in voordeel van de klant

De grote winnaars van het Renson Service Partner-verhaal zijn de raamconstructeurs en -plaatsers en de consument. Waarom Lecot precies zo hard focust op die service en totaalomkadering vertelt Bernd Roos zelf: “Als grootste distributeur van het Renson-gamma in België en Luxemburg is het onze taak om een toegevoegde waarde te creëren. We blijven investeren om een uitmuntende service te garanderen. Dat we vanuit die visie de eerste Renson Service Partner worden, is een mooie bekroning van die inzet.”

Dieter Bodvin, Head of Services bij Renson, pikt in: “Van een Renson Service Partner vragen we een stevige inzet en een zekere kennis en kunde. We zijn blij dat Lecot zich hiertoe wil engageren. Als fabrikant zetten we hoogwaardige producten centraal en daar hoort een even kwalitatieve service bij. Die leggen we graag in handen van ervaren partners, zoals Lecot. Dit label zet die missie kracht bij en geeft ons concrete handvaten om servicekwaliteit te verzekeren.”

Proactieve probleemoplossers

Duiken op de werf problemen op? Lecot stuurt getrainde techniekers langs. Zowel voor garantiedossiers als voor betalende interventies geldt een termijn van 15 werkdagen. De ruime stock aan wisselstukken is een extra troef. Een installateur bestelt in de webshop trouwens eenvoudig dringende onderdelen om problemen snel op te lossen. Courante stukken, zoals handzenders en motoren, zijn altijd op stock.

Vakkundige plaatsing voor projecten

Heb je een project met minstens 15 screens? Lecot zet zijn eigen experts aan het werk voor zijn klanten-installateurs. Samen plaatsen ze verticale doekzonwering met alle types motoren. Van lege kast of doekpakket tot volledige screen. De Lecot-specialisten bieden technische ondersteuning en assistentie voor de opstart van de werf of in het atelier. Overal in België.

Zorgvuldig onderhoud

Om de eindklant zo lang mogelijk te laten genieten van zijn Renson doekzonwering, zonder zorgen en zonder grote kosten, is regelmatig onderhoud cruciaal. Jaarlijks onderhoud op de Panovista Max is bovendien verplicht om garantie te krijgen. Lecot neemt het heft graag in handen en houdt rechtstreeks contact met de eindklant voor de planning van dit jaarlijkse onderhoud. Na plaatsing door Lecot is ook een onderhoudscontract mogelijk voor alle types verticale zonwering.

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details