NLFR

Vakblad over installatietechniek, hvac, sanitair en elektriciteit
Loyale relaties met klanten: GROHE+ is een serviceconcept dat installateurs ondersteunt in hun dagelijkse werkzaamheden

Loyale relaties met klanten: GROHE+ is een serviceconcept dat installateurs ondersteunt in hun dagelijkse werkzaamheden

  • Alomvattend serviceconcept GROHE+ biedt professionele en uitgebreide trainingsformats, snelle toegang tot technische expertise en aanvullende diensten om de dagelijkse uitdagingen waarmee ze geconfronteerd worden op te lossen.
  • Gecertificeerde GROHE+ leden kunnen hun klanten 2 jaar extra garantie bieden op de meeste producten uit het GROHE Professional assortiment.
  • GROHE+ is beschikbaar in Frankrijk, België en Nederland.

Het renoveren van je badkamer is iets wat je één of twee keer doet in je leven. Navigeren door het overweldigende productaanbod, het vinden van de juiste producten en het begrijpen van hun complexe specificaties kan een gedoe zijn voor consumenten. Daarom hebben installateurs de juiste vaardigheden en installatie- en configuratie-ondersteuning nodig om aan de individuele behoeften van talrijke klanten te voldoen.

Een goed geïnformeerde installateur die goed kan overleggen met de consument en diegene kan helpen bij de keuze voor het juiste product, maakt het verschil. Om de toegang tot de nieuwste productkennis voor professionals makkelijker te maken, heeft GROHE haar eigen loyaliteitsprogramma gelanceerd, gebaseerd op een uitgebreid serviceconcept: GROHE+.

Het GROHE+ programma ondersteunt actief professionele vakmensen en maakt het dagelijkse werk makkelijker voor GROHE’s B2B klanten. Dit helpt installateurs die vaak geconfronteerd worden met het dilemma om tijdig en kwalitatief aan een grote vraag te voldoen. Het resultaat is een community van GROHE partners die wordt voorzien van relevante informatie en vaardigheden over het portfolio van het merk. De eindgebruiker profiteert van deskundige installateurs, state-of-the-art producten en oplossingen en deskundig onderhoud, plus twee jaar extra garantie op de meeste GROHE Professional producten.

De service richt zich op het opleiden van partners door het aanbieden van innovatieve trainingsvormen en GROHE productcertificeringen die hun technische kennis vergroten. Alle certificeringen zijn gericht op productcategorieën die aansluiten bij de vraag van de klant en omvatten een jaarlijks hercertificeringsproces. Gecertificeerde partners en hun expertisegebieden staan vermeld op GROHE’s website om consumenten te begeleiden naar de juiste partner voor hun ‘once in a lifetime’ project.

Zelfs als professionele partners met een probleem op locatie worden geconfronteerd, is snelle toegang tot technische expertise beschikbaar. Met slechts één klik op de GROHE+ app, zijn ze direct verbonden met een GROHE expert.

“Zonder onze trouwe installateursgemeenschap zou GROHE niet zijn waar het nu is. Met GROHE+ als een alomvattende service willen we hen zo goed mogelijk ondersteunen in hun dagelijkse werk. We weten hoe druk hun agenda’s zijn en stellen hen daarom in staat om op een efficiënte manier geschoolde, persoonlijke ondersteuning te bieden.”, zegt Doreen Radis, hoofd CRM & Loyalty, LIXIL EMENA.

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details