NLFR

Vakblad over installatietechniek, hvac, sanitair en elektriciteit
Het belang van comfort. Bosch lanceert productlijn ‘wellbeing’
Blik op de toekomst: de Wallbox van Bosch

Het belang van comfort. Bosch lanceert productlijn ‘wellbeing’


• Bosch Home Comfort lanceert zich in de welzijnsmarkt 

• Luchtreinigers, infraroodpanelen, mobiele airconditioners worden nu door Bosch Home Comfort via diverse online en retailkanalen direct aan de eindgebruiker aangeboden 

• Nog vele lanceringen staan op het programma

Bosch Home Comfort, sinds april de nieuwe naam van Bosch Thermotechnology, staat al decennialang bekend als belangrijke speler in de HVAC markt in Europa. Het bedrijf produceert en verkoopt onder meer warmtepompen, verwarmingsketels en airconditioning-toestellen aan HVAC-groothandels en installateurs. Sinds dit jaar lanceert het zich echter ook op de consumentenmarkt met een wellbeing-lijn. 

De Air 4000 luchtreiniger heeft compacte afmetingen, zodat hij een plaatsje vindt in elk interieur.

Productlijn 

De eerste producten die gelanceerd werden van deze lijn, zijn de Bosch Air Purifiers. Luchtreinigers die erop gericht zijn het leven van onder meer allergielijders te verbeteren. De toestellen (beschikbaar in 3 vermogens, afhankelijk van de omvang van de ruimte) verwijderen 99,9% van alle luchtverontreinigingen uit de kamer. Dit zorgt niet alleen voor een properdere lucht, maar ook voor een aangenamere geur en minder ziekteverwekkers in huis. Daarnaast werden intussen ook de infraroodpanelen en mobiele airconditioners gelanceerd. De infraroodpanelen kunnen direct door de consument aangekocht worden via een aantal webwinkels, maar indien men deze liever laat plaatsen door een erkend installateur, kunnen deze ook bij de HVAC groothandel aangekocht worden. In de toekomst zullen er ook elektrische convectoren, handdoekradiatoren, waterverzachters en zelfs een laadpaal voor elektrische wagens gelanceerd worden. Wat al deze Bosch-toestellen gemeen hebben, is dat ze eenvoudig vanop je smartphone bestuurd kunnen worden via de HomeCom Easy app.

De Cool 4000 mobiele airconditioner zorgt voor frisse ruimtes op de warmste dagen.

Retailmarkt 

Met de wellbeing producten komt ook een nieuwe marktbenadering voor Bosch Home Comfort. Waar traditioneel het HVAC gamma verkochten via de groothandel naar de installateur, zal Bosch nu rechtstreeks de eindconsument aanspreken. iervoor gaan we in zee met een aantal grote webwinkels, maar richten we ons ook op de fysieke retailers.

Het gamma infraroodpanelen “Heat” heeft zowel qua kleur, omvang, als vermogen voor elke situatie de juiste oplossing.

Meer informatie over de productlijn vindt u op www.bosch-homecomfort.be

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details